fredag 29. mai 2009

Snipp snapp snute..

Hjemme igjen i Norge.
Har vært hjemme igjen i litt over en uke nå og har:
- Fått meg jobb som vikar i Fagerstrand barnehage, helt ok :)
- Møtt igjen folk jeg savnet.
- Vært på bowling og feiret Annette sammen Camilla og Linn :D
- Piknikk med Kirsti :D
- Loket hjemme alene med mine gangstah søsken :)
Og alt sånn som er vanlig i Norge.

Og har igjen flere jeg gleder meg til å møte :)
I morgen er det reunion hos Fie også, det blir kongebra. menneskene er ikke over selv om commonslivet er <3
Hellas er neste på schedule'n.

Det er rart, men deilig å være tilbake.
Har jo savnet hjemme, men jeg savner allerede Florida og Commonslivet og.
Men det tar slutt en gang for alle og nå var jeg i grunn klar for at det skulle ta slutt for meg selv om jeg savner det. Har ikke angret ett sekund på at jeg dro, og har da hatt masse erfaringer fra dette året. Både gode og mindre gode :)

Turen med Hans- Einar og Marielle var helt herlig og. Ingen krangling og vi kom så mye tettere inn på hverandre. Er rart å ha gått en hel uke uten å ha sett snurten av dem.

Takk for i år, beste året <3

2 kommentarer:

JIKvig sa...

Savna d!!!

Ida Marie sa...

Savner deg Jørnebjørn :)