onsdag 29. april 2009

Hvorfor reise til Skandinavia når du har Danmark her?

I natt da forresten så skulle vi finne ett sted å sove i Santa Barbara, men det var ikke så lett. Hvertfall ikke til den prisen vi ville ha, så vi fortsatte å kjøre. Det var mørkt og det ble mindre og mindre lys og mer og mer jordet. Etterhvert låste vi alle dørene fordi vi var enige om at det så ut som i en skrekkfilm hvor en japse (en død en altså som var ekstre hvit med vått hår hengende nedover ansiktet og med blod på fingrene) kunne komme hoppende foran bilen når som helst. Så vi snudde og kjørte andre veien i håp om å finne noe.

















Etterhvert ser vi ett sted med Dansk flagg som heter Anderson inn, men det var ikke dansk da, det var visst lenger opp. Tenkte ikke noe mer over det og ville egentlig bare ha ett sted å sove med internett. Klokken var tross alt over 1 på natta:P Fant et rimelig sted lenger oppe og ble der. Gratis frokost var det og. Så til frokost i dag tidlig ser vi en plakat hvor det står Solvang, the largest danish city in america. Og der var vi da!
Lå ved bassenget hele dagen, jeg gråter og dreper Ida sakte meg sikkert (Idas dans, les den!) Med andre ord er jeg snart ferdig med boka og gruer meg for hver side jeg leser nå. :P Så spiste vi middag i Danmark, carbonader og greier. MMM, for ikke å snakke om grovbrød<3

Ingen kommentarer: